Previous Next

Aktualności

Cze 17 2019

XII Ogólnopolski Turniej BRD

W dniach 12-14 czerwca nasza reprezentacja w składzie Dawid Kalinowski, Michał Łączyński i Sylwester Pomianowski z opiekunem p. Beatą Tchórznicką wzięła udział w XII Ogólnopolskim Turnieju BRD w Policach. Poniżej ich relacja z imprezy: "W dniu 12 czerwca po długiej, męczącej podróży dotarliśmy do Polic. Tam czekały na nas kiełbaski z grilla i ziemniaczki oraz wygodne łóżka w ośrodku campingowym. W pierwszym dniu turnieju odbyła się część praktyczna m.in tor przeszkód, miasteczko ruchu drogowego i pierwsza pomoc. Wyczerpani ewolucjami, których większość była dla nas nowością udaliśmy się na obiad. Przejechaliśmy autokarem nad Zatokę Szczecińską, gdzie czekał na nas przycumowany do nabrzeża wycieczkowy statek podobny do Batorego, którym popłynęliśmy w dwugodzinny rejs z przepyszną kolacją na pokładzie.

To nie był koniec radosnych przygód. Około godz. 20.30 rozpoczęła się dyskoteka, której nie mogliśmy się doczekać z racji obecności pięknych dziewcząt, które chociaż były naszymi przeciwniczkami bawiły się z nami jak najlepsze koleżanki. Oj niejedno serce  zostało złamane tego wieczoru...  Kolejny dzień przyniósł współzawodnictwo w części teoretycznej: testu wiedzy BRD i testu skrzyżowań. Po podsumowaniu wyników okazało się, że uplasowaliśmy się na 8 miejscu drużynowo wśród zespołów z całej Polski. Przywieźliśmy do Jońca puchar, medale i różne nagrody m.in. dla opiekuna i 3 zawodników bony po 140 zł do wykorzystania w sklepach empik. Jesteśmy żywym przykładem tego, że nie ma przeszkód aby realizować marzenia".